Manuel Broekman veroorzaakt selfiegekte

Manuel Broekman is het nieuwe gezicht van de jaarlijkse handdoekenspaaractie van Etos. De knappe acteur schittert op rec...

Manuel Broekman is het nieuwe gezicht van de jaarlijkse handdoekenspaaractie van Etos. De knappe acteur schittert op reclameborden door het hele land, met slechts een handdoek om zijn heupen.

Levensgrote kartonnen Manuel

Manuel – momenteel te zien in Expeditie Robinson – weet met zijn Etos campagne een ware hype te ontketenen op social media. Er worden talloze selfies gemaakt om vervolgens het web op te slingeren. De levensgrote kartonnen Manuel wordt zelfs op Marktplaats aangeboden, voor de liefhebbers. Ook wordt de hashtag #manuelfie veel gebruikt op Twitter en Instagram.

Het is overigens niet de eerste keer dat de posters populair zijn. In het verleden verdwenen al eens eerder posters en kartonnen beelden uit bushokjes en winkels, zoals die van Sylvie Meis en Yolanthe Cabau van Kasbergen. Waar voorheen dus de afbeeldingen van vrouwelijke BN’ers in trek waren, is dit de eerste keer dat een mannelijke BN’er zo gewild is. Daarmee heeft Etos met de sixpack van Broekman een primeur te pakken.

Beeld: #manuelfie op Instagram

Laatste nieuws