Man verrast door onaangenaam briefje PostNL bezorger

De postbezorger was het duidelijk zat om elke keer voor een gesloten deur te staan.

Voor veel vrouwen is online shoppen het walhalla, want geen ellendig gedoe in te krappe paskamers – om over dat licht nog maar te zwijgen – en gesleep met tassen. Toch lijken ook mannen steeds vaker het gemak van het online winkelen te ervaren, al lijkt er één groep te zijn die een stuk minder blij is met al die online aankopen: de postbezorger.

Niet thuis

Niet iedereen heeft de tijd om speciaal voor een pakketje thuis te blijven en dus staat de postbezorger vaak voor een gesloten deur. Ook bij Tim Bakker was dit geval, toen hij thuis kwam en er een onaangenaam briefje door de brievenbus was gedaan. De postbezorger was het blijkbaar zat om voor de zoveelste dichte deur te staan en schreef op het bekende briefje: “Bestel niks als je niet thuis bent. Bedankt”.

Reactie

Toen Tim dit thuis aantrof, besloot hij gelijk een bericht naar PostNL te sturen. “Misschien is het goed om de verwachtingen van jullie personeel iets aan te scherpen. Als iedere postbezorger namelijk zo emotioneel reageert als een klant niet thuis is bij het bezorgen van een pakketje, moet hij of zij wellicht overwegen een ander beroep te kiezen”. Ai!

Het bericht ging binnen no time viral op het internet en ook PostNL besloot om te reageren. Uiteindelijk is het volgens Tim allemaal goed gekomen en bood de postbezorger de volgende dag zijn excuses aan voor het briefje. Eind goed, al goed!

Lees ook: Oops! PostNL bezorger heeft er geen zin in

Laatste nieuws