Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Klant wacht 34 dagen op simpele oplossing van Albert Heijn

‘Waarom zijn 200 gram van exact dezelfde aardappeltjes even duur als 450 gram?’ luidde de vraag van David nadat hij een...

Klant wacht 34 dagen op simpele oplossing van Albert Heijn

‘Waarom zijn 200 gram van exact dezelfde aardappeltjes even duur als 450 gram?’ luidde de vraag van David nadat hij een bezoekje aan Albert Heijn had gebracht. Een vrij simpele vraag, zou je denken. Toch had de supermarktketen er nog best wat moeite mee de kwestie op te lossen, maar kwam na 34 dagen dan toch met de oplossing.

34 Dagen later...

David stond vreemd te kijken toen hij zag dat de 200 gram minikrieltjes van Albert Heijn even duur waren als de variant van 450 gram. Hoog tijd om een tweet naar de supermarktketen de wereld in te sturen. “Lekker dan, flink aan verdiend”, meldt hij in zijn Tweet. Albert Heijn belooft er direct wat aan te gaan doen, maar tot Davids grote verbazing ziet hij tijdens zijn bezoekje een paar dagen later dat de prijs simpelweg van het prijskaartje is afgescheurd. Wederom belooft Albert Heijn er iets aan te gaan doen. Negen dagen later hangt nog steeds datzelfde afgescheurde prijskaartje in de schappen. Een week vliegt voorbij. En na twee weken is er nog niks veranderd. David begint na 34 dagen langzamerhand de hoop op te geven…Tot daar eindelijk de oplossing komt! Je ziet het hieronder:



Lees ook: Waarom iedereen het over deze Zara x Albert Heijn-blouse heeft

Bron: LINDA Nieuws, Beeld: iStock