‘Waarom zijn 200 gram van exact dezelfde aardappeltjes even duur als 450 gram?’ luidde de vraag van David nadat hij een bezoekje aan Albert Heijn had gebracht. Een vrij simpele vraag, zou je denken. Toch had de supermarktketen er nog best wat moeite mee de kwestie op te lossen, maar kwam na 34 dagen dan toch met de oplossing.
34 Dagen later...
David stond vreemd te kijken toen hij zag dat de 200 gram minikrieltjes van Albert Heijn even duur waren als de variant van 450 gram. Hoog tijd om een tweet naar de supermarktketen de wereld in te sturen. “Lekker dan, flink aan verdiend”, meldt hij in zijn Tweet. Albert Heijn belooft er direct wat aan te gaan doen, maar tot Davids grote verbazing ziet hij tijdens zijn bezoekje een paar dagen later dat de prijs simpelweg van het prijskaartje is afgescheurd. Wederom belooft Albert Heijn er iets aan te gaan doen. Negen dagen later hangt nog steeds datzelfde afgescheurde prijskaartje in de schappen. Een week vliegt voorbij. En na twee weken is er nog niks veranderd. David begint na 34 dagen langzamerhand de hoop op te geven…Tot daar eindelijk de oplossing komt! Je ziet het hieronder:
Lees ook: Waarom iedereen het over deze Zara x Albert Heijn-blouse heeft
@albertheijn waarom zijn 200 gram van exact dezelfde aardappeltjes even duur als 450 gram? pic.twitter.com/XJyfl7qzvJ
— David Ogg (@OdubbelG) October 21, 2016
@OdubbelG In welke winkel ben je dit tegengekomen? Ik zou hier graag een melding van willen maken. 2/2 ^SR
— Albert Heijn (@albertheijn) October 21, 2016
@albertheijn Het gaat om Willem van Noortplein 6 in Utrecht en is al zeker een jaar deze prijs. Lekker dan, flink aan verdiend ಠ_ಠ
— David Ogg (@OdubbelG) October 21, 2016
@OdubbelG Het kassasysteem staat wel op 0,79 ingesteld hoor David! Dus dat kan niet gebeurd zijn. Ik bel ze wel gelijk even op :) ^TDC
— Albert Heijn (@albertheijn) October 21, 2016
@albertheijn problemen oplossen Albert Heijn stijl? ;-) pic.twitter.com/nGEKjLBuhU
— David Ogg (@OdubbelG) November 5, 2016
@OdubbelG Waar heb je dit gezien David? Dan kan ik even contact opnemen met de winkelmanager! ^RG
— Albert Heijn (@albertheijn) November 5, 2016
@albertheijn zie eerdere tweet. Ze vermeldden de verkeerde prijs, en na 'n telefoontje van je collega hebben ze de hele prijs verwijderd ;-)
— David Ogg (@OdubbelG) November 5, 2016
@OdubbelG Oja, ik zie het David! Ik heb de supermarktmanager meteen opgebeld. Hij is er van op de hoogte. Ze gaan het z.s.m. aanpassen. ^RG
— Albert Heijn (@albertheijn) November 5, 2016
@albertheijn 9 dagen later.. Het begint bijna een running gag te worden #raaddeprijs pic.twitter.com/t6Dx6ZfMLb
— David Ogg (@OdubbelG) November 14, 2016
@OdubbelG Bedankt voor je opmerking! Ik zal de supermarktmanager wederom op de hoogte stellen. ^GS
— Albert Heijn (@albertheijn) November 15, 2016
@albertheijn we zijn weer een week verder! Wordt bijna flauw, maar hoe kan het dat 't maar niet aangepast wordt? pic.twitter.com/LQZipV0PAz
— David Ogg (@OdubbelG) November 23, 2016
@OdubbelG #fail. Ik vrees dat mijn collega's het zijn vergeten. Ik heb de teamleider gesproken 1/2^RS
— Albert Heijn (@albertheijn) November 24, 2016
@OdubbelG en die zal een nieuw kaartje plaatsen inclusief de prijs ;-) 2/2 ^RS
— Albert Heijn (@albertheijn) November 24, 2016
@albertheijn Het duurde 34 dagen, maar dan heb je ook een professionele oplossing ik heb ervan genoten en houd nu op, webcare bedankt! pic.twitter.com/U7ab7E9tji
— David Ogg (@OdubbelG) November 24, 2016
Bron: LINDA Nieuws, Beeld: iStock