Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Hier is-ie dan: De langverwachte John Lewis kerstcampagne

John Lewis, een keten van warenhuizen in het Verenigd Koninkrijk, brengt ieder jaar november een ontroerende kerstcampag...

Hier is-ie dan: De langverwachte John Lewis kerstcampagne

John Lewis, een keten van warenhuizen in het Verenigd Koninkrijk, brengt ieder jaar november een ontroerende kerstcampagne uit. De video van dit jaar staat vanaf vandaag online.

Zwaar jaar

Normaal gesproken maakt het warenhuis een vrij emotionele video, maar dit keer kozen ze juist voor iets lichters. Geen tranen met tuiten dus dit keer. Volgens de Customer Director van John Lewis is 2016 een zwaar jaar geweest. “We hopen dat onze advertentie mensen laat lachen. Het filmpje draait om plezier en magie. We willen mensen eraan herinneren hoe het voelt om het perfecte kerstcadeau te geven.”

Kerstcadeau

In de kerstcampagne zie je hoe de moeder van Bridget haar instopt, terwijl haar vader buiten een trampoline aan het opzetten is. Bridget houdt van trampoline springen, dus krijgt ze de trampoline van haar ouders voor kerst. Maar wanneer de avond valt, gebeurt daar opeens wel iets heel opmerkelijks. Bekijk hieronder de video.

Bron: Adformatie Beeld: Kijk, Istock