slogan

Hema komt met grote veranderingen

Hema staat bekend om hun iconische tompoezen, het fijne worstenbroodje met mosterdsaus, maar je kunt er ook altijd terecht voor de fijnste babyspulletjes. Toch zit er een groot verschil tussen de nieuwe én oude winkels, want uit onderzoek is gebleken dat klanten in de nieuwe winkels meer geld uitgeven. Tijd voor verandering dus!

Hema 2.0

Naar aanleiding van een test die is uitgevoerd in Nederland, heeft de winkelketen besloten om alle winkels in de Benelux te verbouwen. In de Hema 2.0 zal de klant in een frissere winkel terecht komen en zal het een stuk overzichtelijker zijn. Het doel van de winkelketen is voornamelijk om een internationale uitstraling in de winkel uit te stralen en de klanten te inspireren.

Financieel

De hele omslag is uiteindelijk gemaakt om het bedrijf financieel weer te laten groeien. Ondanks dat het bedrijf de afgelopen acht jaar uitgeroepen is tot het meest onmisbare merk van Nederland, draait het merk door hoge schulden nog altijd met verlies. De winkels zullen vanaf 2018 allemaal verbouwd zijn in de nieuwe stijl.

Lees ook: HEMA komt met nieuwe beautyproducten

Bron: RTL Beeld: ANP