Tiffany & Co. komt met speciale herfstcampagne ter ere van hun 180-jarig bestaan

Kijk mee.

Tiffany & Co. schittert in vrijwel elke Hollywood-productie waar het om de liefde draait en na bijna 180 jaar is het luxueuze sieradenmerk dan ook nog steeds mateloos populair. Deze herfst komt Tiffany’s, zoals het bedrijf door velen genoemd wordt, met een speciale campagne, waarbij individualisme en zelfexpressie centraal staan.

Herfstcampgane

Het sieradenmerk wist onder andere Zoë Kravitz, Elle Fanning en Annie Clark voor de herfstcampagne te strikken, waarbij ze met nog drie andere persoonlijkheden werden uitgekozen om het gezicht van de campagne te zijn. De zes uitverkorenen zijn gekoppeld aan verschillende disciplines die tot stand zijn gekomen door hun eigen stijl, fantasierijke visie en uiteraard hun persoonlijke kracht.

Eer

Kravitz, die begin deze maand onthulde ook het gezicht voor de Yves Saint Laurent te zijn, is trots dat ze ook deze campagne op haar cv mag zetten. "It's an honor to be a part of the Tiffany family. I think Tiffany is such a New York staple. When I think of what it is to be a lady, I think of Tiffany".

Inez & Vinoodh

Ook een vleugje Nederlands trots mocht bij deze campagne niet ontbreken. Al het beeldmateriaal van de herfstcampagne is namelijk afkomstig van het Nederlandse fotografen duo Inez & Vinoodh, die zowel de verantwoordelijk voor de portretten als de video met het behind the scenes-materiaal kregen.

Wil jij alvast weten wat je allemaal te wachten staat? Hieronder vind je alvast de eerste beelden.

Creativity. Passion. Individuality. Our exciting new launch is coming soon… #TheresOnlyOne

Een bericht gedeeld door Tiffany & Co. (@tiffanyandco) op

Bron: Marie Claire, Beeld: Instagram

Laatste nieuws