Cheap Monday lanceert kortste pop-up store ooit

Fashionista's opgelet! Het jeansmerk Cheap Monday viert zijn 10-jarig bestaan met de kortste pop-up store ooit; The 10-m...

Fashionista’s opgelet! Het jeansmerk Cheap Monday viert zijn 10-jarig bestaan met de kortste pop-up store ooit; The 10-minute pop-up.

Pop-up

Op vrijdag 10 oktober om 10 uur ’s ochtends  geven 10 pop-up stores, 10.000 jeans weg. Waar de liefhebbers zich precies naar toe moeten haasten, is nog niet bekend gemaakt. Zij hebben daar echter zelf een zegje in. Alle internationale fans van Cheap Monday kunnen hier stemmen op hun voorkeurslocatie. Een week voor de opening van de pop-up stores wordt bekend gemaakt welke steden hebben gewonnen.

Succesvol

De collecties van Cheap Monday worden wereldwijd verkocht bij meer dan 2000 winkels en vijf flagship stores in Kopenhagen, Londen, Parijs, Beijing en Shenyang. Het Zweedse merk is in 2004 opgezet en uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende jeansmerken. Cheap Monday dankt hun succes aan haar klanten en met de 10-Minute pop-up wil het merk op deze manier hun tiende verjaardag op een originele manier vieren en de klanten bedanken voor de jarenlange loyaliteit.

“Cheap Monday has a big following on social media. One of the most frequent requests from our fans is for us to open Cheap Monday Stores in their cities. As our fans around the world are very important and dear to us, we want to reward them. The 10 minute pop-up is our way of thanking them for all the loyalty, love and attention we’ve received during our first ten years.” , aldus Carl Malmgren, ontwerper bij Cheap Monday.

 

 

 

 

 

 

Laatste nieuws